Sobota, 20 listopada 2021 · dodano: 28.11.2021 | Komentarze 0

Dłuższa sesja na trenażerze. Nie było dane pojeździć na zewnątrz ale jakoś dla mnie nie zrobiło to różnicy i po raz kolejny wszedłem do swojej jaskini treningowej. Coraz bardziej dogaduję się z Direto XR ale wciąż walczę z buntującym się organizmem i powoli godzę się z tym, że tak dobrze i stabilnie jak było przed zachorowaniem na Covid już w moim przypadku nie będzie. Nie zastanawiam się jednak nad tym co będzie za jakiś czas tylko skupiam się na tym co jest teraz. Przed trenażerem zrobiłem krótką rozgrzewkę ogólnorozwojową i dzięki temu od razu wskoczyłem na właściwe obroty. Trening jaki realizowałem był po prostu nudny, wytrzymałość tlenowa metodą ciągłą. Jedynym urozmaiceniem była jazda na stojąco którą praktykowałem przez minutę po każdych 20 minutach kręcenia na kadencji około 90. Z planowanych 2 godzin zrobiło się o 10 więcej ale jakoś mnie to nie zmartwiło. Na tym treningu skończył się dla mnie tydzień i prolog do cyklu jaki czeka mnie w grudniu i styczniu, przed wyjazdem na południe Europy.