Podsumowanie 47 tygodnia 2021

Niedziela, 21 listopada 2021 · dodano: 01.12.2021 | Komentarze 0

Pierwszy cykl treningu przed kolejnym sezonem mam już za sobą. Mogę być z niego zadowolony bo pomimo wielu problemów z jakimi mierzyłem się w tym roku wystartowałem z wysokiego poziomu i udało się go kontynuować przez pierwsze tygodnie zaplanowanego treningu. Na tym etapie główny nacisk stawiam na ogólnorozwojówkę, jest to dla mnie ważne o tyle, że samym rowerem nie da się zbudować trwałej formy i przede wszystkim wytrzymać trudów całego sezonu. Moja dyspozycja w tym okresie była bardzo zmienna, od bardzo dobrych dni gdy bez problemu radziłem sobie nawet z wysokim obciążeniem treningowym po takie w których nie było sił na nic i z trudem realizowałem założenia treningowe. Czasu ostatnio mam bardzo mało, najważniejsze, że nie zapominam o odpoczynku i diecie więc jestem na właściwej drodze. Aby ruszyć z właściwym treningiem potrzebuję zrobić test bo ani stare strefy ani dopasowane według losowej wartości FTP nie pasują. Mój organizm całkiem nieźle reaguje na obciążenia, przez dłuższy czas był z tym problem więc powoli wracam na właściwą ścieżkę i wychodzę z marazmu w jakim tkwiłem przez ostatni rok.