• Aktywność Ciężary

Siłownia 10

Piątek, 3 grudnia 2021 · dodano: 10.12.2021 | Komentarze 0

Po kontrolnym dniu wolnym w którym sprawdziłem wszystkie parametry i skład ciała przy pomocy specjalistycznego urządzenia stwierdziłem, że powtórzyła się sytuacja s wiosny gdy też nagle opadłem z sił i mój organizm stał się dużo słabszy. W sumie od września coś ze mną znów było nie tak i musiało się to tak skończyć, oby teraz już było lepiej. Będąc zaszczepionym drugie zakażenie Covid przeszedłem jak pierwsze bardzo łagodnie, z niewielkimi objawami ale biorąc pod uwagę ilość przypadków wśród znajomych czy rodziny w ostatnim czasie nie mogło to być nic innego. Pozostaje mi kontrolować regularnie ilość przeciwciał, od pewnego czasu ta wartość jest u mnie na zbliżonym poziomie wiec jakikolwiek wzrost potwierdzi tylko moje przypuszczenia.
Według planu miałem mieć trening siłowy trwający wraz z rozgrzewką i rozciąganiem równo godzinę. Ze względu na samopoczucie w ostatnich dniach skróciłem go do 40 minut rezygnując z jednego 3 seryjnego ćwiczenia. Zastosowałem obciążenie które wydawało mi się optymalne, biorąc pod uwagę zmęczenie i brak sił z jakim się zmagam w ostatnim czasie. Okazało się jednak, że zachowałem się zbyt zachowawczo i spokojnie mogłem dołożyć kilka kilogramów zachowując ilość serii i powtórzeń. Trening zmęczył mnie jednak bardzo i to dowód na to, że jeszcze nie wróciłem do stanu w jakim byłem w ostatnich tygodniach, nie wspominając nawet o tym co było w najlepszym dla mnie okresie.