Niedziela, 5 grudnia 2021 · dodano: 11.12.2021 | Komentarze 0

Kolejny długi trening na trenażerze, tym razem z przymusowymi przerwami. Rozwiązałem wreszcie problem z brakiem chłodzenia mimo stosowania dwóch wydajnych wiatraków. Dołożyłem do tego uchylone okno i zasłoniętą roletę, ilość powietrza jest odpowiednia do tego aby zachowana była jego świeżość i jednocześnie nie ma opcji zawiania zimnym powietrzem z zewnątrz. Bardzo wciągnęła mnie wirtualna gra – Zwift i daje mi dużą motywację do treningów w domu, nie muszę przejmować się warunkami czy brakiem czasu bo trening jestem w stanie zrobić o dowolnej porze dnia lub nocy. Po tym jak źle się czułem w ostatnich dniach nastąpiła wyraźna poprawa, wreszcie wrócił apetyt i parametry ciała są znów na optymalnym poziomie. Przed treningiem czułem się nieźle i otrzymałem potwierdzenie podczas treningu. Od początku noga podawała całkiem nieźle, trasa jaką wybrałem nie należała do trudnych więc nie było się gdzie zmęczyć. Postanowiłem trzymać możliwe równą moc i kadencję co udawało się niemal cały czas. Podczas treningu miałem aż trzy przymusowe przerwy, przy pierwszej musiałem odebrać ważny telefon, podczas drugiej podać kubek z herbatą leżącej osobie a trzecia to po prostu moja potrzeba, dużo piłem podczas jazdy i organizm nie był w stanie przyswoić tyle wody. Ostatnie 30 minut jazdy to już walka z narastającym zmęczeniem ale nie było wyraźnego kryzysu, nawet tętno nie wyszło na monet z 2 strefy co przy tego typu treningach często mi się zdarzało w ostatnich latach. Po treningu odczuwałem zmęczenie ale jest to kumulacja zdarzeń z ostatniego tygodnia więc normalna reakcja organizmu na bodźce. Gdybym nie był zmęczony to mógłbym się zastanawiać, że coś jest nie tak.