Sobota, 11 grudnia 2021 · dodano: 17.12.2021 | Komentarze 0

Drugi wyścig wirtualny w tym miesiącu. Tym razem wybrałem krótszą rywalizację na niezbyt wymagającej trasie i ruszyłem z 2 grupą. Nie byłem w stanie odpowiednio się rozgrzać ale coś pokręciłem przed startem, którego tym razem nie przespałem ale tempo od początku było bardzo mocne, za mocne jak dla mnie i szybko odpadłem od peletonu ale złapałem jakąś grupkę jadącą około 50 pozycji. Jechałem równo cały czas, nawet na zjazdach nie bardzo odpuszczałem bojąc się, że znowu zostanę. W drugiej połowie wyścigu stopniowo doganiałem zawodników i po chwili zrobiła się ponad 20 osobowa grupa i tak dojechaliśmy do finiszu. Po równiej jeździe na wyścigu odpuściłem sobie sprint o 30 miejsce na kresce, nie byłem ostatni z grupy a przy faktycznym finiszu byłbym w stanie przeskoczyć może 3 oczka wyżej. Wyższą niż ostatnio moc utrzymałem w czasie prawie 10 minut dłuższym. Z tego wyścigu już mogę być zadowolony, było lepiej jak ostatnim razem a to dopiero początek zimy i okazji do tego typu sprawdzianów będzie jeszcze sporo.