Podsumowanie 51 tygodnia 2021

Niedziela, 19 grudnia 2021 · dodano: 24.12.2021 | Komentarze 0

Wymagający treningowo i obfitujący w sporą ilość obowiązków tydzień dał mi odpowiedź na wiele nurtujących mnie w ostatnim czasie pytań. Coraz bardziej doceniam fakt odejścia od Stravy i wpływa to także na jeszcze lepszą jakość treningów bo nie ma mnie co rozpraszać. Na tym tle nieco poeksperymentowałem, zrobiłem aż dwa treningi z nowymi założeniami i innym niż zwykle rozkładem sił. Czasami mi się wydaje, że mam za nisko ustawioną poprzeczkę bo realizacja założeń treningowych jest bardzo prosta i szybka mimo tego, że cały czas trzymam się wysokiego pułapu. Progresu poziomu sportowego nie zauważyłem ale dużo łatwiej mi wskoczyć na wysokie obciążenia i przy zmianach męczę się znacznie mniej. W natłoku obowiązków znalazłem jednak czas na modyfikację sprzętu, na pierwszy rzut poszły koła, wysłużone już No Limited będą służyć wyłącznie jako koła treningowe a na wyścigi czy lokalne sprawdziany formy będę zakładał zupełnie nowe koła. Byłem już zdecydowany na zakup kół albuminowych Token C22a ale przez problemy z dostępnością wybór padł na FFWD F3r, choćby miały posłużyć tylko dwa sezony to warto było je kupić za 30 ?ny. Nie przywiązuję obecnie tak dużej wagi do sprzętu jak jeszcze jakiś czas temu, sprzęt ma działać poprawnie i być jak najmniej awaryjny, nowe koła w moim przypadku to był przemyślany zakup bo w mijającym sezonie kilka razy mnie zawiodły, w najmniej spodziewanym momencie.