• Aktywność Ciężary

Siłownia 21

Sobota, 1 stycznia 2022 · dodano: 02.01.2022 | Komentarze 0

Pierwszy dzień nowego roku spędziłem aktywnie. Kiedyś chciałem jak najlepiej zacząć rok, od przejechana jak największej liczby kilometrów. Już mi to przeszło i niezależnie od tego jaki dzień jest w kalendarzu trening powinien być odpowiednio dobrany do potrzeb. Na mojej tapecie pojawił się trening siłowy na nogi. Zmieniłem nieco podejście do tego treningu, zwykle chciałem jak największym obciążeniem ubić nogi ale to do niczego dobrego nie prowadzi, podobnie jak jazda na niskiej kadencji przez dłuższy czas. Teraz skupiłem się na rozgrzewce, dokładności wykonywania ćwiczeń, kontroli oddechu i czasu odpoczynku między seriami ćwiczeń. Obciążenia też dołożyłem ale zredukowałem nieco ilość powtórzeń, mimo to spodziewałem się, że będą duże problemy z wytrwaniem do końca. Zaskoczyłem sam siebie, że tak łatwo to wszystko wyszło, dołożenie wyższego obciążenia mogło całkiem zaburzyć sytuację, czasami trenowanie na 98 ?je więcej niż na 101 % i taką taktykę zamierzam stosować w kolejnych treningach. Aby nie wszystko wyglądało dobrze, zbyt mało czasu poświęciłem na rozciąganie po treningu.