Podsumowanie 6 tygodnia 2022

Niedziela, 6 lutego 2022 · dodano: 16.02.2022 | Komentarze 0

Tydzień był dla mnie bardzo wymagający. Lekki spadek dyspozycji fizycznej spowodowany małą ilością snu, dużą ilością obowiązków i problemami z ręką które stwarzały duże ograniczenia. Udało się zaliczyć pierwszy semestr na studiach, nie było to łatwe bo musiałem je godzić z wielogodzinną pracą i masą innych zobowiązań. W tej sytuacji sport jest dla mnie dużą odskocznią od życia codziennego i pozwala zachować odpowiedni dystans do wszystkiego. Cały czas staram się robić swoje w każdym aspekcie życia i dzięki temu spełniam zarówno oczekiwania osób które mają prawo mi je stawiać i realizuję swoje marzenia i cieszę się z życia. Już jakiś czas temu znalazłem się w sytuacji w której za dużo postawiłem na jeden aspekt i nie było żadnych efektów a inne były na tyle zaniedbane, że brakowało mi energii i motywacji do dalszej pracy. Ostatni czas był wielkim wyzwaniem dla głowy i udało się go przetrwać. Są osoby które uważają, że za dużo pracuję, ale na miesiąc mam tyle co przeciętny Polak zarabia przez kwartał. W sporcie jestem dobrym graczem mimo tego, że wiele osób jeździ więcej niż ja i kiedy chce idzie na rower a ja musze kombinować aby w ogóle wyjechać, nagrodą za wszelkie wyrzeczenia jest to, że zostawiam większość takich osób za plecami i nawet ich żale nie robią już na mnie wrażenia. Moje wymówki są nic nie warte gdy zaczynają się zasłaniać wiekiem czy tym, że zaczęli zbyt późno jeździć na rowerze, to jest ich problem a szukanie przyczyn słabej formy u innych jest po prostu nie na miejscu. Kiedyś były inne czasy, inaczej myślano o życiu ale świat się zmienia i trzeba iść do przodu. Jestem z gatunku tych którzy wysłuchują rad innych ale nie wcielają ich w życie. Dzięki temu znalazłem się w tym miejscu w jakim jestem. Gdybym miał w sporcie osiągnąć poziom większości radców potrzebuję kilku lat, przez ten czas musiałbym nie trenować a nawet jeździć zupełnie nieregularnie aby zrównać się poziomem sportowym z innymi. O pracy też nie ma co z innymi dyskutować, zwłaszcza tym co nie byli w stanie przepracować wymaganej ilości lat przy osiągnieciu wieku emerytalnego i zadowalającymi się groszami które wpływają na ich konta. Na to by pracować w takim charakterze w jakim pracuję i zarabiać dobre pieniądze harowałem latami, najpierw kończąc kolejne stopnie edukacji a następnie zbierając doświadczenie w pracy i wydając opracowania naukowe które posłużą innym w pracy i być może przyczynią się do dalszego rozwoju Budownictwa. Mimo przewlekłego pecha i problemów ze zdrowiem dalej robię swoje, kolejne kłody podrzucane pod nogi nie robią na mnie znaczenia a dla przeciętnego człowieka są przeszkodą nie do przejścia i przyczyną rezygnacji. Czy to podoba się innym czy nie dalej będę robił swoje, nie muszę przejmować się innymi zwłaszcza tymi przez których przemawia zazdrość, o wyksztalcenie, prace, pieniądze, dobra materialne, wyniki sportowe czy inne rzeczy na które sobie zapracowałem.
1.Dane o parametrach ciała:
Parametry ciała w dalszym ciągu są bardzo stabilne.
2.Analiza obciążenia treningowego:
Kontynuując treningi na zbliżonym poziomie poprawiłem wartość wskaźnika CTL, zacząłem odczuwać delikatne zmęczenie mimo braku zmian w kontekście TSB.