• Aktywność Wędrówka

Marsz 9

Środa, 9 listopada 2022 · dodano: 27.11.2022 | Komentarze 0

Po kilku godzinach snu wstałem sobie by przygotować jakiś obiad a żona zrobiła mi niespodziankę, rano źle się czuła więc wzięła pracę zdalną. Na stole czekał ciepły obiad po którym poszliśmy na krótki spacer. Oczywiście pojawiło się na trasie strome podejście, nie mieliśmy kijków więc było ciężko ale daliśmy radę. Czasami przy Ani czuję się jak stary dziadek i chyba tylko dzięki temu, że aktywnie spędzam od lat czas mam dobrą kondycję. Kilkanaście kilo różnicy pod górę i ponad 6 lat więcej robi jednak różnicę. Idąc na ten spacer przekonałem się jak sporo czasu marnuję na różne rzeczy, żona była gotowa do wyjścia w 3 minuty a ja zbierałem się kilkanaście. Po drodze znowu kontuzjowane kolano Ani dało o sobie znać, zerwanie więzadeł krzyżowych to jednak wyrok na całe życie, jak 2 operacje nie przywróciły kolana do sprawności do chyba nic nie pomoże. Ja kocham ją jednak mimo tych jej problemów bo nie tylko w zdrowym ciele mieszka zdrowy duch ale także w tym trochę słabszym i uszkodzonym.