• Aktywność Wędrówka

Marsz 10

Niedziela, 13 listopada 2022 · dodano: 27.11.2022 | Komentarze 0

Cały dzień miałem dla siebie więc wybrałem się w naprawdę trudną, górską trasę. Wyszedłem tuż przed wschodem słońca które obserwowałem na Cybernioku, widok na Tatry z Szyndzielni i Klimczoka przy wschodzącym słońcu był przepiękny. Chłód w Szczyrku po zejściu z Klimczoka był niemiłosierny, musiałem ubrać wszystkie ciuchy jakie miałem aby nie zmarznąć. Idąc zielonym szlakiem na Skrzyczne znowu musiałem się rozbierać. Na Skrzycznem wypiłem herbatę i postanowiłem iść w kierunku Malinowskiej Skały, po drodze odebrałem telefon od Ani że jest w Wiśle na spotkaniu i że obiad będzie trochę później, doszliśmy do wniosku, że możemy zobaczyć się szybciej niż oczekiwaliśmy i zaprosiłem ją na obiad na Salmopolu. Byłem tam przed 13 a żona miała być kilka minut później. Czekałem więc na parkingu pilnując wolnego miejsca, była nawet kilka minut szybciej. Z samochodu wyszła dosyć lekko ubrana więc kazałem jej założyć płaszcz, mimo tego, że w tej czarnej sukience najlepiej wygląda bez płaszcza. W tym celu zajęliśmy stolik w restauracji aby mogła go zdjąć, niestety jej kolano nie pozwala na dłuższe spacery więc po ciepłym rosole i chwili spędzonej ze sobą żona pojechała na ploty z przyjaciółką a mnie czekało jeszcze 21 kilometrów wędrówki. Dzień już krótki więc oglądałem zachód słońca na Błatniej i w zapadających ciemnościach zszedłem do Jaworza. W domu czekała już Ania z ciepłą kolacją i herbatą. Relaks na sofie, pod kocem był idealnym zwieńczeniem tego wyczerpującego dla nas obu dnia.