• Sprzęt Trek

Rekreacyjnie, Z kolegą do Czech

Środa, 5 sierpnia 2009 · dodano: 05.08.2009 | Komentarze 0

Najpierw po kolegę do Jaworza. Następnie asfaltem do Nałęża, lasem do Górek, asfaltem do Centrum, następnie wzdłuż Brennicy a później Wisły do Skoczowa, tutaj na drugą stronę rzeki i do centrum skąd już wspinaczka ul. Stalmacha w stronę Dębowca, następnie 4 km zjazdu asfaltem do Dębowca, następnie jazda terenem pagórkowatym do Hażlacha i stąd już bocznymi drogami do Cieszyna, potem w stronę Marklowic i ul. Zamkową do Czech, na rynek do Czeskiego Cieszyna, powrót do Polski tą samą drogą. Przy granicy mały incydent z czeską policją, policjant kazał pokazać koledze dokumenty, kazał nam prowadzić rower aż za Olzę. W Cieszynie odpoczęliśmy na rynku i ruszyliśmy przez Bażanowice, Goleszów i Cisownicę do Ustronia, gdzie zrobiliśmy postój. Z Ustronia już trasą rowerową wzdłuż Wisły do Nierodzimia. Stąd już do Górek i powrót przez las do Jaworza. Z Jaworza już bocznymi drogami wróciłem do domu.