• Kalorie 2082kcal

Środa, 19 lipca 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 0

Wciąż czekam na rower który nie wrócił jeszcze z serwisu więc pozostała mi jazda na lekkim rowerze treningowym. Sprawdziłem go przed jazdą bo ostatnio szybko ubywa ciśnienia w szytkach a bateria w Di2 trzyma już tylko przez jakieś 2 tygodnie, wszystko było okej więc można jechać. Szukając motywacji do treningu przed TRR postanowiłem przepalić nieco nogę podczas sprintów z mocą około 7W/kg odpowiadającej 6 strefie. Po kilku seriach mi się znudziło i z planowanej najdłuższej serii na podjeździe na Kocierz zrezygnowałem i zastąpiłem ją 12 minutami równej, możliwie mocnej jazdy. W neutralnych warunkach wietrznych zbliżyłem się do najlepszego czasu a na najtrudniejszym odcinku urwałem nawet z niego kilka sekund. Nie był to jednak mx moich aktualnych możliwości ale po tym wysiłku długo odczuwałem zmęczenie, próby mocniejszej jazdy były już dużo słabsze niż przed Kocierzem. Wciąż muszę pracować nad regeneracją i powtarzalnością która podczas Tatry będzie kluczowa. Mimo bardzo późnej godziny wyjazdu po 11 godzinach pracy udało się wrócić przed zmierzchem.