• Sprzęt Evo 2

Bike Atelier Maraton Bielsko - Biała 2024

Niedziela, 14 lipca 2024 · dodano: 23.07.2024 | Komentarze 0

Bike Atelier MTB Maraton ukończyłem na 1 miejscu open na dystansie Mini. Po sobocie szybko się zregenerowałem i nawet poranny deszcz nie odstraszył mnie od startu. Na trasie zastosowałem dobrą taktykę, zachowawczy początek, rozkręcanie nogi na pierwszych 2 podjazdach i ogień na najdłuższym. Zachowałem jednak rezerwy by nie utracić koncentracji na bardziej technicznej 2 połowie trasy. Niestety na zjeździe najpierw musiałem awaryjnie hamować by nie rozjechać pieszych, następnie spadł mi łańcuch i miałem spory problem z wpięciem prawego buta i na odcinku kilkuset metrów zostawiłem jakieś 2 minuty cennego czasu. Jak na mnie dobrze zjeżdżałem co pozwoliło zachować przewagę i dowieść 1 miejsce do mety. Kolejne z marzeń zrealizowane, wygrać w mieście w którym mieszka się od prawie 30 lat to zawsze jest marzenie i nie ważne, że na tak krótkim dystansie. Przed wyborem dłuższego dystansu powstrzymało mnie kilka czynników: niepewny sprzęt z którym znowu były problemy, brak umiejętności zjazdowych co skutkowałoby bardzo wolną jazdą w dół i stwarzaniem zagrożenia nie tylko dla siebie ale i innych zawodników a także niedawne problemy z wydolnością spowodowane odwodnieniem organizmu. Dopóki nie nauczę się zjeżdżać o skutecznej walce w MTB mogę zapomnieć. Wolę jednak pozostać przy swoim i walczyć wyłącznie na podjazdach bo wychodzi mi to bardzo dobrze. Dałem z siebie jednak wszystko na tej trasie i po raz kolejny mogę być z siebie zadowolony. Rok temu zmieniłem kompletnie podejście do sportu, treningów i startów i na kilkanaście startów tylko 3 mogę uznać za słabe. Warto słuchać własnego organizmu i robić swoje niż robić coś na siłę tylko dlatego, że inni tego od nas oczekują. Przez kilka ostatnich lat miałem sporo trudnych momentów i trwające sporo czasu kryzysy ale się nie poddałem, walczyłem, robiłem swoje i teraz zbieram tego efekty. Warto mieć marzenie i je realizować nawet jeżeli otoczenie jest wyraźnie nastawione przeciwko i nie akceptuje faktu, że ktoś robi coś inaczej i szuka tylko rzeczy do których można się przyczepić a nie widzi tej dobrej, codziennej i regularnej pracy jaką wykonuje się najczęściej w samotności.