• Sprzęt Evo 2

Uphill MTB Błatnia 2024

Sobota, 27 lipca 2024 · dodano: 28.07.2024 | Komentarze 0

Kolejny start sezonu – Uphill MTB Brenna – Błatnia ukończyłem z 7 czasem open dającym 4 miejsce w kategorii M3. Jest to wyrównanie wyniku sprzed roku, warunki były zupełnie inne, poziom czołówki niższy i udało się poprawić czas o 26 sekund, tracąc 2:13 do zwycięzcy. Po wymagającym tygodniu w pracy nie spodziewałem się po sobie fajerwerków. Siły rozłożyłem dobrze ale zbyt dużo czasu straciłem na próbach wyprzedzania wolniej jadących zawodników, nie zawsze udanych. Rower spisał się dobrze a jedyny niesmak to rozłączający się pomiar mocy który ostatecznie pokazał niską wartość mocy. Noga w dalszym ciągu jest konkretna, wciąż brakuje techniki która w terenie jest kluczowa. Cieszy mnie jednak stały progres i kolejny uphill ukończony w top10. Oczywiście jestem bardzo zadowolony ze startu, mogło być lepiej ale jest dobrze więc nie ma na co narzekać. Powoli staje się to już nudne ale po zmianie podejścia do startów, niemal z każdego jestem zadowolony. Okazja do kolejnego sprawdzenia sił już za tydzień w sobotę na Równicy.