• Sprzęt TCR Advanced 2 2021

Ujsoły Road Trophy Etap 1

Piątek, 16 sierpnia 2024 · dodano: 14.09.2024 | Komentarze 0

Pierwszy etap Ujsoły Road Trophy ukończyłem z 7 czasem open i 4 w kategorii B. Mój występ stał pod znakiem zapytania ze względu na problemy sprzętowe. Dzień wcześniej pojawił się problem z klamkomanetką w Basso co wiązało się z jazdą wyłącznie na małej tarczy 36 zębów. Drugi rower był w trakcie modernizacji i wymiany osprzętu i przez kilka godzin walczyłem aby doprowadzić go do stanu używalności. Niestety misja okazała się udana w połowie, dało się jechać ale miałem do dyspozycji wyłącznie 10 przełożeń na których napęd działał płynnie, czas po prostu nie jest ostatnio moim zwolennikiem i ciągle go brakuje. Udało się jednak wystartować i wyciągnąć co się da, na trasie dwa razy musiałem niemal się zatrzymać i rozpędzać od nowa. Z jazdy i mocy jestem zadowolony ale z czasu już nie. Już na rozjeździe miałem incydent z innym użytkownikiem ruchu drogowego i uszkodziłem przednie koło a także skrzywiłem hak przerzutki co skończyło się urwaniem łańcucha. Drugi dzień Road Trophy odbędzie się bez mojego udziału, muszę ten czas poświecić na doprowadzenie roweru do stanu używalności. Czasami trzeba zrezygnować ze startu niż robić coś na siłę. O wynik i tak nie walczyłem a świeższa noga na niedzielnym etapie może mi ułatwić utrzymanie się w grupie i dobry trening na którym przede wszystkim mi zależy.