Krowiarki zdobyte

Wtorek, 10 sierpnia 2010 · dodano: 10.08.2010 | Komentarze 1

Udało się w końcu zrealizować jeden z celi postawionych na ten sezon. Zdobyłem przełęcz Krowiarki(986.n.p.m). Jest to najwyższy punkt na jakim byłem na szosówce.
Wyjechałem o 7:30 a na Krowiarkach byłem o 10:40.W domu o 15:00.
Bielsko-Wilkowice-Żywiec-Świnna-Jeleśnia-Pewel Wielka-Lachowice-Stryszawa-Przełęcz Przysłop-Zawoja-Przełęcz Krowiarki
Trasa niby wydaje się długa ale fajnie się jechało i kilometry szybko uciekały. Mój czas podjazdu to całe 39minut i 21 sekund z Centrum Zawoi(koło boiska)na szczyt do parkingu.Miejscami fatalny asfalt ale myślę że to się zmieni i za rok będzie nowy kawałek asfaltu, poza tym bardzo dobry asfalt przez cały czas.
Przełęcz Krowiarki-Zubrzyca Górna-Przełęcz Krowiarki
Zjechałem jescze w stronę Jabłonki i w Zubrzycy Górnej nawróciłem i wyjechałem jeszcze raz, tylko od drugiej strony. Czas podjazdu z Centrum to 18 minut i 13 sekund(Było kilka przerw na zdjęcia które może później dodam).
Przełęcz Krowiarki-Zawoja-Przełęcz Przysłop-Stryszawa-Kocoń-Ślemień-Gilowice-Żywiec-Łodygowice-Kalna-Buczkowice-Bielsko.
Z przełęczy zacząłem zjeżdżać o 11:30. Było kilka przerw (dwie na jedzenie, jedna przymusowa i światła w Żywcu i Bielsku. Wyjazd zaliczam do udanych.
Czas podjazdu na Przełęcz Przysłop od Stryszawy 17minut i 53sekundy; od Zawoi 10 minut i 37 sekund.