Objazd trasy Pucharu Równicy

Środa, 4 maja 2011 · dodano: 04.05.2011 | Komentarze 0

Bielsko-Jasienica-Grodziec-(Pogórze-Skoczów-Bładnice-Kisielów+pętla:Kisielów-Międzyświeć-Skoczów-Simoradz-Iskrzyczyn-Dębowiec-Kostkowice-Łączka-Ogrodzona-Kisielów-Godziszów-Goleszów-Dzięgielów-Leszna Górna-Mała Czantoria-Cisownica-Ustroń-Runda honorowa:Centrum-Zawodzie-Jaszowiec-Polana-Jaszowiec-Polana Ustroń-Górki-Grodziec-Jasienica-Bielsko
Wymyśliłem tą trasę rano i po obiedzie pojechałem. Jechało się ciężko, nie wiem dlaczego. Trasę rozpocząłem w Pogórzu dokąd przyjedziemy z Górek. Pojechałem do Skoczowa a następnie kładką nad Wisłą na drugą stronę rzeki. Potem pojechałem w kierunku Bładnic i Kisielowa i tam rozpoczynają się rundy o długości ok.22km, zrobiłem jedną i pojechałem dalej do Godziszowa a następnie zboczem Chełma do Goleszowa. Dalej trasa prowadzi do Lesznej Górnej i zboczem Małej Czantorii do Cisownicy, stromy podjazd, udało się wjechać na 39x25 a następnie stromy i niebezpieczny zjazd. Do Ustronia dojechałem ul.Brody i zrobiłem rundę honorową która będzie zaraz po starcie wspólnym. Pojechałbym na Równicę ale balem się że nie wyjadę bo byłem już słaby a poza tym miałem tylko godzinę żeby wrócić do domu. Pętlę zakończyłem w Grodźcu, gdzie skręciłem w prawo na Bielsko, a na maratonie pojedziemy w lewo do Skoczowa. Jakiś kiepski dzień dzisiaj miałem. Trasa ma około 90km, mi wyszło 82km w 3:05. Nie zrobiłem tylko Równicy ale w najbliższym czasie jadę jeszcze raz z aparatem i zrobię szczegółową relację.