Górki

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 07.05.2011 | Komentarze 5

Bielsko-Przełęcz Przegibek-Międzybrodzie Bialskie-Czernichów-Tresna-Żywiec-Łękawica-Kocierz Moszczanicki-Kocierz Rychwałdzki-Przełęcz Kocierska-Targanice-Przełęcz Beskid Targanicki-Porąbka-Międzybrodzie Bialskie-Przełęcz Przegibek-Bielsko-Jasienica-Jaworze-Bielsko
Fajna trasa, planowana już dawno, w najbliższym czasie będzie taka sama tylko dojdzie Góra Żar. Początkowo jechałem z kolegą, który zdecydował się wrócić do domu z Przegibka na który jechał 40minut od Orlenu. Dalej jechałem sam, jechało się bajecznie, nie jechałem na maksa, najlepiej jechało się pod górki, padły dzisiaj same rekordy:
Przełęcz Przegibek od Orlenu na Żywieckiej: 0:19:53(19min.53s.)
Przełęcz Kocierska od mostu z drewnianą nawierzchnią w Kocierzu: 0:16:32
Przełęcz Beskid Targanicki od zajezdni autobusowej w Targanicach: 0:02:45
Przełęcz Przegibek od skrzyżowania w Międzybrodziu: 0:19:58
Fajna trasa, piękna pogoda, czego chcieć więcej, przed podjazdem na Przegibek od Międzybrodzia miałem lekki kryzys i wlekłem się i źle się jechało, potem to minęło. Na koniec pojechałem jeszcze pętelkę przez Jasienicę i Jaworze i wyszła setka. Jutro jazda w grupie.

Jezioro Żywieckie © Piotr92

Góra Żar © Piotr92

Droga na Kocierz © Piotr92

Zajazd na Kocierzu © Piotr92

Targanice © Piotr92

Virenque
| 19:16 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Ładna trasa, powodzenia w Ustroniu, nie puszczaj czuba grupy, a będzie dobrze ! Mnie niestety nie będzie.
pzdr
PiotrKukla2
| 16:57 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Ja ostatnio mam więcej czasu i pogoda jest dobra więc trzeba korzystać, mam nadzieję ze dobrze mi pójdzie na maratonie w Ustroniu. Na góralu to ja poniżej 20minut na tym podjeździe bym nie zszedł. Pozdrawiam.
k4r3l | 16:28 sobota, 7 maja 2011 | linkuj niezłe czasy i mega średnia jak na tyle podjazdów :) na kocierz liczę od rozjazdu i jeszcze poniżej 17 minut nie zszedłem, ale na góralu więc w sumie nie ma co porównywać :)
pawel1983pl2
| 16:22 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Widzę ładnie ciśniesz:) Ja teraz w pracy po 10 godzin i nie ma kiedy jeździć.
Pozdro.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yciam