Piotr92blog rowerowy

informacje

baton rowerowy bikestats.pl

Znajomi

wszyscy znajomi(13)

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy PiotrKukla2.bikestats.pl

linki

Wpisy archiwalne w miesiącu

Październik, 2024

Dystans całkowity:230.00 km (w terenie 5.00 km; 2.17%)
Czas w ruchu:11:29
Średnia prędkość:24.91 km/h
Maksymalna prędkość:67.00 km/h
Suma podjazdów:4640 m
Maks. tętno maksymalne:185 (94 %)
Maks. tętno średnie:141 (72 %)
Suma kalorii:7786 kcal
Liczba aktywności:12
Średnio na aktywność:28.75 km i 0h 57m
Więcej statystyk

Bez zmian

Środa, 16 października 2024
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: min/km:
Pr. maks.: Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m

Przemyślenia

Poniedziałek, 14 października 2024 Kategoria Inne
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: min/km:
Pr. maks.: Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m

W ostatnim tygodniu miałem wiele czasu na przemyślenia i sporo myślałem o tym co działo się w ostatnich miesiącach.
Sezon rowerowy mimo, że był dla mnie wyjątkowo krótki bo trwał ledwo 7 miesięcy wykorzystałem na tyle ile się dało. Już przed sezonem założyłem, że skupiam się tylko na czasówkach i przykładałem się zazwyczaj tylko do treningów które wpływały na moje FTP. Sporo trenowałem w tlenie i próbowałem także realizować jednostki treningowe ukierunkowane na Vo2Max, niestety byłem w ostatnim czasie wyjątkowo słaby w strefach 6 i 7 i nic nie byłem w stanie z tym zrobić. Popracowałem wybitnie nad sferą mentalną i dzięki temu do każdych zawodów przystępowałem z wolną głową. Pokazałem, że stać mnie na wygrywanie czasówek pod górę a także na śrubowanie własnych rekordów czasowych na podjazdach. Sportowo był to bardzo dobry sezon biorąc pod uwagę kryteria jakimi się kierowałem. Starty wspólne już nie wychodziły jak należy ale nie był to priorytet na ten rok. Wypracowałem sobie świetną technikę pedałowania która dawała mi w wielu momentach przewagę.
W tym roku postanowiłem reprezentować inne barwy niż wcześniej. Już ostatnie 2-3 lata w Jas-Kółkach nie wyglądały zbyt dobrze od strony wizerunkowej. Nie było wspólnego celu ani zainteresowania osobami które walczyły o realizację celów i marzeń które odbiegały od wizji wyznawanej przez osoby decyzyjne i zainteresowanie zależało od „widzimisię” tych osób. W tym roku jeździłem z wolną głową i pracowałem na własne konto. Nad następnym sezonem jeszcze nie myślałem, czy będę dalej jeździł jako team PKX czy dołączę do jakiejś drużyny której cele będę takie same jak moje.
Po raz kolejny przekonałem się, że nie warto przejmować się innymi i liczyć na kogoś, szczególnie w trudnych momentach było to widać. Mimo mniejszej ilości treningu, pracy która zabierała mi sporo więcej czasu niż przeciętnemu kolarzowi, braku trenera i problemów zdrowotnych byłem konkurencyjny dla rywali na czasówkach. Każdy ma swoje jakieś mocne i słabe strony, wolę być mocny na podjazdach i sporo słabszy na wyścigach niż przeciętny w każdej odmianie kolarstwa. Czasówek po płaskim czy pod górę nie wygrywa się przypadkiem, można ich nie lubić ale nie powinno się twierdzić, że tylko wyniki na wyścigach mają jakąś wartość. Kilka razy próbowano podważać wartość wygranych przeze mnie podjazdówek tylko dlatego, że na dłuższym dystansie nie byłem konkurencyjny dla innych. Przy stanie zdrowia jaki mi towarzyszył nie raz nie miałem ochoty na trening czy start w zawodach ale zawsze podejmowałem próbę i walczyłem do końca. Mając za sobą ponad 15 lat jazdy na szosie i ponad 200 startów w zawodach mam prawo mieć chwile słabości. Ktoś kto jeździ 2 – 3 lata i od początku z trenerem rozwija się szybko i nie wyrabia złych nawyków. Czasami doświadczenie pomaga a czasami mniejsza ilość kilometrów w nogach daje przewagę. Wyspecjalizowałem się w czasówkach i w tym roku pokazałem klasę na podjazdach, mało kto był w stanie ze mną rywalizować jak równy z równym, kierując się tylko czystymi danymi z miernika mocy to i na wielu wyścigach dawałem z siebie więcej niż inni ale nie byłem w stanie szybko zjeżdżać czy utrzymać się w grupie i musiałem jechać na solo. Ten sezon był dla mnie cenną lekcją pod wieloma względami i zamierzam z niego wyciągnąć to co najlepsze. Już teraz zbieram siły na kolejny sezon, jak tylko wrócę do zdrowia to podejmę decyzję czy chcę się jeszcze ścigać czy już wyłącznie skupić się na uphillach.


Po sezonie

Wtorek, 8 października 2024 Kategoria Inne
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: min/km:
Pr. maks.: Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m

Roztrenowanie 5

Poniedziałek, 7 października 2024 Kategoria 50-100, GIANT '24, Samotnie, Szosa, Tlen
Km: 51.00 Km teren: 0.00 Czas: 01:56 km/h: 26.38
Pr. maks.: 64.00 Temperatura: 14.0°C HRmax: 151151 ( 77%) HRavg 126( 64%)
Kalorie: 1377kcal Podjazdy: 610m Sprzęt: TCR Advanced 2 2021 Aktywność: Jazda na rowerze

Roztrenowanie 4

Sobota, 5 października 2024 Kategoria 0-50, blisko domu, GIANT '24, Góry, Samotnie, Szosa
Km: 45.00 Km teren: 0.00 Czas: 01:55 km/h: 23.48
Pr. maks.: 67.00 Temperatura: 11.0°C HRmax: 177177 ( 90%) HRavg 128( 65%)
Kalorie: 1246kcal Podjazdy: 940m Sprzęt: TCR Advanced 2 2021 Aktywność: Jazda na rowerze

Roztrenowanie 3

Czwartek, 3 października 2024 Kategoria 0-50, blisko domu, GIANT '24, Regeneracja, Samotnie, Szosa
Km: 23.00 Km teren: 0.00 Czas: 01:00 km/h: 23.00
Pr. maks.: 53.00 Temperatura: 9.0°C HRmax: 136136 ( 69%) HRavg 115( 58%)
Kalorie: 561kcal Podjazdy: 260m Sprzęt: TCR Advanced 2 2021 Aktywność: Jazda na rowerze

Siłownia 46

Środa, 2 października 2024 Kategoria Inne
Km: 0.00 Km teren: 0.00 Czas: 00:45 min/km:
Pr. maks.: Temperatura: 22.0°C HRmax: 118118 ( 60%) HRavg 91( 46%)
Kalorie: 123kcal Podjazdy: m Aktywność: Ciężary

Roztrenowanie 2

Wtorek, 1 października 2024 Kategoria 50-100, Basso '24, Ćwiczenia, Góry, Samotnie, Szosa
Km: 94.00 Km teren: 0.00 Czas: 00:30 km/h: 188.00
Pr. maks.: 66.00 Temperatura: 9.0°C HRmax: 185185 ( 94%) HRavg 141( 72%)
Kalorie: 2931kcal Podjazdy: 1950m Sprzęt: Astra Chorus 2022 Aktywność: Jazda na rowerze

kategorie bloga

Moje rowery

TCR Advanced 2 2021 7779 km
Zimówka 9414 km
Litening C:62 Pro 18889 km
Triban 5 54529 km
Astra Chorus 2022 9586 km
Evo 2 7927 km
Hercules 13228 km
Ital Bike 9476 km
Trek 17743 km
Agree GTC SL 21960 km
Cross Peleton 44114 km
Scott 9850 km

szukaj

archiwum